Κυριακή, Μαρτίου 12, 2006

Στη ζώνη του λυκόφωτος


Εδώ και περίπου 2 μήνες χρησιμοποιώ μια καινούρια διεύθυνση e-mail. Αποτελείται, όπως συνηθίζεται, από το πρώτο γράμμα του μικρού μου ονόματος και τις δύο πρώτες συλλαβές του επιθέτου μου, ας πούμε dpapa@...

Το πρώτο μήνυμα που έλαβα ήταν από τον κο L, τον οποίο δε γνωρίζω. Με αποκαλούσε κο Papa και μου ανακοίνωνε ότι έχει παραγγείλει τα δείγματα, οπότε μόλις φτάσουν θα με ειδοποιήσει για να κανονίσουμε μια συνάντηση. Περίεργο spam, σκέφτηκα και το έσβησα.

Μετά από λίγες μέρες ο κος L με ενημέρωσε ότι σελίγες μέρες θα έφταναν τα δείγματα και ότι θα έπρεπε να πάω να τα δω. Ομολογώ ότι μπερδέφτηκα λίγο, είναι δυνατόν να απαρνήθηκε κάποιος κος D. Papa το email του και να το πήρα εγώ αμέσως, ενώ ο κος αυτός ξέχασε να ενημερώσει τους συνεργάτες του; Τι σύμπτωση... Εν πάσει περιπτώσει δεν έκανα τίποτα. Αν ο κος L δεν ξέρει τη διεύθυνση του κου Papa, εγώ δεν έχω καμιά δουλειά να ανακατευτώ.

Το επόμενο μήνυμα άρχισε να μου φέρνει νευρικότητα. Ο κος L, αφού με ευχαρίστησε ευγενικά για την απάντηση, μου ζήτησε να επιβεβαιώσω την ημερομηνία του ραντεβού. Μου ζητούσε να διαλέξω αν προτιμώ 7 Μαρτίου το απόγευμα ή 8 Μαρτίου το πρωί. Τι διάολο, σκέφτηκα, πότε απάντησα και δεν το θυμάμαι.

Την επόμενη μέρα, με περίμενε κιόλας το επόμενο μήνυμα με νέες ευχαριστίες: Είχα επιβεβαιώσει το ραντεβού για την 7η Μαρτίου ώρα 14:00.

Φυσικά περίμενα με μεγάλο ενδιαφέρον την κρίσιμη αυτή ημερομηνία. Άραγε θα πήγαινα; Θα κλείναμε τη δουλειά; Ήταν καλά τα δείγματα ή τίποτα μπαγκατέλες;

Στις 7 Μαρτίου, ώρα 15:58, έλαβα ένα μήνυμα πικραμένο και με μια δόση ειρωνείας. "Σιγά σιγά να μαζεύω το μπουφέ και να πηγαίνω και εγώ", έγραφε. "Τουλάχιστο θα φάει καλά η οικογένεια στο σπίτι απόψε το βράδυ. Ελπίζω μόνο να μην είχατε κανένα ατύχημα στο δρόμο, δεν απαντάτε ούτε στο κινητό."

Έτρεξα αμέσως να βρω το κινητό μου. Ευτυχώς δεν είχα αναπάντητες κλήσεις.

Προχθές ο κος L μου έγραψε ότι εξακολουθεί να ενδιαφέρεται στη συνέχιση της συνεργασίας μας και επιθυμεί να κανονίσουμε εκ νέου συνάντηση, επειδή εκτιμά τις γνώσεις και τις ικανότητές μου. Άσε με άνθρωπέ μου, σκέφτηκα... Πάλι από την αρχή; Στη ζώνη του λυκόφωτος είμαι;

3 Comments:

At 10:11 μ.μ., Blogger άστεγος said...

Θα ή8ελα να σε παρακαλέσω να μη δημοσιεύεις την αλληλογραφία μας!

κος L.

 
At 10:12 μ.μ., Blogger άστεγος said...

Συνοδοιπόρε, μήπως εσύ είσαι ο
κος Κ.;

 
At 11:12 μ.μ., Blogger μήτσκος said...

Ωχ! Με βρήκες και δω ρε L! Έλεος!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Web Site Counter
University of Phoenix