Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2006

Βαλτική



Ποιός το περίμενε να πάω στην Πολωνία και να βρω τέτοιες παραλίες...

Το λάθος ήταν ότι πήρα και το αυτοκίνητο μαζί. Μου το ανοίξανε ένα βράδυ όταν έτρωγα σε ένα εστιατόριο, αλλά δεν καταφέρανε να το βάλουνε μπρος και έτσι το γλίτωσα. Είχαν ξηλώσει ένα σωρό καλώδια και δεν έπαιρνε μπρος, οπότε παρακάλεσα τον ξενοδόχο να με ρυμουλκήσει, αυτός όμως δεν ήθελε να αφήσω το αυτοκίνητο στο ξενοδοχείο γιατί φοβόταν ότι οι κλέφτες θα επέστρεφαν να τελειώσουν τη δουλειά, οπότε το ρυμουλκήσαμε σε ένα φυλασσόμενο πάρκινγκ και έτσι βγάλαμε τη νύχτα.

Την επομένη έζησα σκηνές φαρ ουέστ στο αστυνομικό τμήμα που πήγα να πάρω χαρτί για να μου πληρώσει η ασφάλεια τις βλάβες, αλλά δεν πήρα τίποτα γιατί κανείς δε μιλούσε καμιά γλώσσα εκτός από πολωνικά και ρώσικα. Προσπαθούσα να εξηγήσω τι θέλω σε έναν αστυνομικό, όταν ξαφνικά γυρίζω το βλέμμα μου και συνειδητοποιώ ότι πίσω μου, σε απόσταση 2-3 μέτρων, ήταν τα κάγκελα του κρατητηρίου και από μέσα ένας τυπάκος μας παρακολουθούσε με μεγάλο ενδιαφέρον. Ακριβώς όπως στο γραφείο του σερίφη στις ταινίες με τον Τζων Γουέην.

Μια καταπληκτική λεπτομέρεια που θυμάμαι: Ο εν λόγω αστυφύλακας είχε στη γραβάτα του καρφιτσούλα με χειροπέδες μινιατούρα. Φοβερός τύπος!

Θα έγραφα τώρα πώς κατάφερα να μου πληρώσει η ασφάλεια τις καινούργιες κλειδαριές, αλλά άσε μη βρούμε κανένα μπελά...

3 Comments:

At 11:56 μ.μ., Blogger άστεγος said...

Εντάξει, απίστευτη η σκηνή στο τμήμα...Σουρεάλ...
Η φωτο πάλι όλα τα λεφτά. Να είχα πρόσβαση στο φωτογραφικό σου αρχείο, δε θα υπολόγιζα ούτε copy right ούτε τίποτα...

Τώρα με την ασφάλεια μου φαίνεσαι ύποπτος, συνοδοιπόρε, άσε που έχω ακούσει παρόμοιες ιστορίες απείρου κάλλους για την ασφάλιση στην εν λόγω χώρα...Όπως και να 'χει ελπίζω στη φυλακή να έχεις ίντερνετ και να συνεχίσεις το blogging.
Καληνύχτα!!!!!!

 
At 11:33 μ.μ., Blogger μήτσκος said...

Δε βαριέσαι, οι ασφάλειες πάντα κερδισμένες βγαίνουν. Στο κάτω κάτω γιατί να μην την πληρώσουν τη ζημιά; Γι'αυτό δεν τους τα σκάμε κι εμείς;

Καληνύχτα

 
At 12:38 π.μ., Blogger άστεγος said...

Ναι συνοδοιπόρε, πλάκα έκανα. Σιγά μην έδινα δίκιο στις ασφάλειες...Τα σκάμε και μάλιστα χονδρά...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Web Site Counter
University of Phoenix