Τρίτη, Μαΐου 30, 2006

Η Θεωρία του Χάους



Όσοι γνωρίζουν τη Θεωρία του Χάους, γνωρίζουν και το "φαινόμενο της πεταλούδας", το οποίο λέει ότι το χτύπημα των φτερών μιας πεταλούδας, είναι δυνατόν σε κάποιο άλλο σημείο του κόσμου να προκαλέσει τυφώνα.

Με βάση πειραματικά δεδομένα που συνέλεξα τις τελευταίες δύο εβδομάδες, είμαι σε θέση να γνωρίζω ένα ανάλογο φαινόμενο. Όποτε πηγαίνω με το ποδήλατο στη δουλειά, προκαλείται καταρρακτώδης βροχή ακριβώς την ώρα που σχολάω.

Σύντομα θα έχω και την μαθηματική ανάλυση. Θέλω λίγο χρόνο να δουλέψω τις εξισώσεις.

7 Comments:

At 12:03 π.μ., Blogger άσκεπος said...

LOL!
Βασικά, αν και δε θέλω να σου χαλάσω τους υπολογισμούς, ίσως να βοηθάει και μία ματιά στο δελτίο καιρού...

 
At 12:13 π.μ., Blogger άστεγος said...

Χαχαχα. Μάλλον καλά στα λέει ο εξόριστος. www.wetter.de...
Κι εγώ στην αρχή τα κορόιδευα αυτά, αλλά τώρα κάθε πρωί πριν ξεκινήσω ρίχνω μια ματιά στο νετ...
Άντε καληνύχτα σύντροφοι!

ΥΓ. Ωπ, άρχισε να βρέχει εδώ πάλι. Μπας και φτερνίστηκες, συνοδοιπόρε;

 
At 9:11 π.μ., Blogger μήτσκος said...

Χεχε, παλιόπαιδα μου χαλάσατε το όνειρο.

Πάντως δίκιο έχετε. Το δελτίο καιρού μιλάει για βροχές. Αλλά κάθε μέρα 18:00 έως 18:30, δε μπορεί, πρέπει να έχει κάποια σχέση και με τις πεταλιές μου.

 
At 12:21 μ.μ., Blogger Yarnee said...

Ευτυχώς είσαι στα πεδινά, διαφορετικά μπορεί να χιόνιζε κιόλας !

Αντε μετά να σου βγουν οι εξισώσεις !

 
At 8:10 π.μ., Blogger μήτσκος said...

Χαιρετώ τους καινούριους στην παρέα! Σε λίγες ώρες πετάω για Αθήνα, αλλά θα επιστρέψω δριμύτερος πολύ σύντομα, ελπίζω με κάποιο καλό ρεπορτάζ από το γάμο στον οποίο θα είμαι κουμπάρος.

 
At 12:27 μ.μ., Blogger Rodia said...

Να σου πω.. τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα.. Λες να είναι απο την επίδραση του συνεχούς φταρνίσματός μου που έβγαλε επιτέλους ήλιο στα Γιάννενα τις τελευταίες μέρες;
- Να μας ξανάρθεις, να φέρνεις τον ήλιο, μου λέγανε.
Μπορεί και να ξαναπάω, τα καλά προς το συνάνθρωπο χρειάζονται θυσίες...
(έστω μιας ευαίσθητης μύτης)

:-)

 
At 8:36 μ.μ., Blogger psipsinakis said...

Αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμα του δασκάλου και να σας αποδείξω ότι έχω βάλει για τα καλά τις επιστήμες στην ζωή μου. Ότι μπορούμε κάθε νόμο της φυσικής να τον εφαρμόσουμε στην ζωή μας και να ωφεληθούμε τα μάλα. Ο λόγος απλός : για να μην λέτε ότι όσα δεν φτάνει η αλεπού μπλα μπλα. Έτσι λοιπόν άπλωσα την χείρα μου στην φυσική και δη την οτ κουτούρ φυσική (την κβαντό ρε άσχετοι) και την έχωσα στην ζωή μου. Έλα μου όμως που η ζωή μου είναι τα οικοκυρικά. Την στρίμωξα από ΄δω, την ζόρισα από ΄κει αλλά τα κατάφερα. Τα πεδία εφαρμογής είναι η μαγειρική, η καθαριότητα και η οικιακή οικονομία. Τα πειράματα έγιναν πρώτα σε συζύγους και μετά σε ανθρώπους. Φιλική για το περιβάλλον.


Κβαντοπαστίτσιο :

Υλικά : 1 Φραπεδάκι γλυκό χωρίς γάλα με δύο παγάκια, 1 περιοδικάκι, 1 καναπεδάρα και μια πρέζα σιέστα.

Χρόνος προετοιμασίας : Όοοοολη μέρα.

Συνταγή : Που λέτε φίλες και φίλοι, η βασική αρχή της κβαντομηχανικής λέει, ότι αν κάτι δεν το παρατηρήσεις δεν υπάρχει. Εκεί ακριβώς είναι το μυστικό της συνταγής. Μην μπερδευτεί ο σύζυγός σας. Το παστίτσιο σας υπάρχει και παραυπάρχει. Και έχετε και ολόκληρη γαμάουα επιστήμη από πίσω να τεκμηριώσει τους κόπους σας. Απλά δεν το ΄χει παρατηρήσει ακόμη, γι΄αυτό. Σερβίρεται με απαρατήρητη σαλάτα και απαρατήρητη μπυρίτσα.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Web Site Counter
University of Phoenix