Παρασκευή, Φεβρουαρίου 24, 2006

Άλλαξε ο Μανωλιός...


Ο ιδιοκτήτης του μπλογκ άλλαξε το όνομα του. Δεν επιθυμεί να λέγεται πια Μπίμπερκοπφ. Δικαίωμά του είναι άλλωστε. Γιατί όμως;

1. Επειδή γράφει στα ελληνικά. Δεν ταίριαζε η γερμανικούρα.
2. Επειδή τελικά το Μπίμπερκοπφ δεν του πολυάρεσε ηχητικά.
3. Επειδή ο αθεόφοβος το έγραψε και ανορθόγραφα. Ο Franz Biberkopf (και όχι Bieberkopf) είναι ο κεντρικός ήρωας του μυθιστορήματος "Βερολίνο Αλεξάντερπλατς" του Alfred Döblin. Και επειδή του άλλαξε την πίστη να το διαβάσει στα γερμανικά, είπε να κάνει και λίγο φιγούρα. Τρομάρα του.

Ας ελπίσουμε ότι η αλλαγή στο όνομα δε θα τον οδηγήσει σε σχιζοφρενικές καταστάσεις με διπλές προσωπικότητες και τέτοια περίεργα. Ήδη ακούγεται ότι άρχισε να μιλάει για τον εαυτό του στο τρίτο πρόσωπο. Ας είμαστε σε επιφυλακή...

Στη φωτογραφία ο πιο συμπαθής περιπτεράς της Ευρώπης. Φυσικά η φωτογραφία βγήκε στα μουλωχτά, δεν έχω τόσο θάρρος για να φωτογραφίζω αγνώστους "στα μούτρα", αν και η ιδέα μου αρέσει. Και ένα μικρό κουίζ: Σε ποιά πόλη βρίσκεται το περίπτερο; Πρόκειται περί πολύ όμορφης πόλης της ΝΔ Ευρώπης και, αν έχει τύχει να βρεθείτε εκεί, είναι πολύ πιθανό να την αναγνωρίσετε από τις καρτ-ποστάλ.

4 Comments:

At 4:53 μ.μ., Blogger άστεγος said...

Kaloriziko to neo onoma sunodoipore.

H xtesinh foto kalh, me parakinhse na travhksw ki egw mia oloidia shmera. Mono to Mauerpark leipei...:-)

Me ND-Eurwph den ta paw kai polu kala...Mhpws kamia Lissavwna?

 
At 5:11 μ.μ., Blogger μήτσκος said...

Κοντά είσαι! Πολύ κοντά!

Έβαλα τις "γέφυρες" στα link μου, προς το παρόν είναι το μοναδικό. Θεώρησα ότι δε θα σε πειράζει, αν έκανα λάθος πες να το σβήσω.

 
At 8:22 μ.μ., Blogger άστεγος said...

Ε μάλλον το Πόρτο τότε. Σωστά; Δεν έχω πάει, θά'θελα...
Σ'ευχαριστώ που έβαλες τις γέφυρες ως link, προσπαθώ να βάλω κι εγώ τον ίσκιο του μουρέλου αλλά δε βρίσκω το πώς...Ασχετοσύνη... Μπορείς να μου πεις από πού βάζεις link και πώς;

 
At 12:12 μ.μ., Blogger μήτσκος said...

Σωστά.
Στο δικό μου template υπήρχε από πριν η στήλη links, στο δικό σου όμως δεν τη βλέπω.

Στη δική μου περίπτωση έπρεπε να "μπω" στο μπλογκ, να πάω στην κάρτα "Template" και να βάλω το λινκ με το χέρι σε html. Αν το template που χρησιμοποιείς έχει links, τότε ψάξε να τα βρεις στον κώδικα. Ένα λινκ σε html έχει αυτή τη μορφή
a href="διεύθυνση">Κείμενο

Εγώ βρήκα αυτά που υπήρχαν έτοιμα και απλώς άλλαξα τη διεύθυνση και το κείμενο:
diefthynsi: "http://gefyres....."
keimeno: Γέφυρες

Αν στον κώδικα δεν προϋπάρχουν λινκ τότε η απάντηση είναι πιο περίπλοκη, δε μπορώ να βοηθήσω.

Ελπίζω να τα καταφέρεις.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Web Site Counter
University of Phoenix